Kalendarz 2016 Prototyp

Zaczęty przez ZK, 11 Styczeń 2015, 16:52

kalendarz docelowy

 standard powszechny
 na 1 kartce 2 miesiące
 na 1 kartce 1 miesiąc

ZK

Anex

zgodnie z tym co tu http://www.boincatpoland.org/smf/rozmowy-o-fbp/konto-fundacji-8081/ jest to kalendarza nie można kupić ani sprzedaćprzez co pytanie w ankiecie "za ile kupisz" jest bzdurą
ale można "Wszelkie wpłaty związane z akcjami należy odpowiednio zatytułować (np.: "Zbiórka na SKB@P nr.5" )" dokonać wpłaty na akcję
"zbiórka na kalendarz 2016 + xszt"  i to rozwiązanie jest super
ponieważ w przypadku kupna/sprzedaży fundacja kalendarz musi dostarczyć nabywcy
a w przypadku wpłaty na jakąś akcję nie musi tylko może ,czyli działałoby to na zasadzie "wilk syty i owca cała"

ankieta w czubie - proszę o liczne głoski
Fundacja czymś tam już handluje
proponuję rozszerzyć działalność o produkcję i handel kalendarzami [chyba łatwe zajęcie dla zdobycia kasy}
Kalendarz powinien kosztować nabywcę 10zł wraz z wysyłką [o ile będzie generował zysk]
handel powinien odbywać się na zasadzie przedpłaty [czyli najpierw zamówienie i kasa, następnie produkcja i wysyłka
nie powinien być mniejszy od A4, każdy miech na osobnej stronie
Werdykt ankiety 1 - pytanie "czy pomysł godny uwagi" odp. bzdura 18.2%, sens 27,3%, pojęcie 54,5%
:ph34r:
"Przeczytaj przed głosowaniem i zrozum to człowieku"Przewodnią rolą ceny za kalendarz jest wsparcie finansowe fundacji
Opis ankiety - 10zł/szt to moja pierwotna cena za szt. odbiega jednak od ceny zaproponowanej przez ew. producenta i coś trzeba będzie wymyślić jak obniżyć koszt produkcji tak
  żeby z 5zł wpadło do kasy fundacji, glosujący na tą opcję cenową muszą się liczyć że będzie to kalendarz 1-dno kartkowy o formacie min A3
- 20zł/szt to cena producenta [nie napisał czy to już z dostawą], ta wydaje się być optymalną ceną która zadowoli producenta i władze fundacji
- Prototyp 30zł/szt -to trochę bardziej skomplikowane, dłużej pomyśl zanim klikniesz w kółko ankietowe, oddanie głosu dla tej opcji oznacza
  kupno kalendarza niezwłocznie po zakończeniu głosowania, jakoś trza ruszyć z produkcją dla zdobycia większej wiedzy o rentowności projektu     

  hurt 50szt i więcej za 30zł/szt nie zobowiązują do natychmiastowego zakupu
-50 i 100zł/szt jeśli wola Twoja taka, nic nie stoi na przeszkodzie, aby  móc wesprzeć jednorazowo fundację grubszą kasą za pośrednictwem kalendarza
-unikat 1000zł jak nazwa wskazuje jedyny niepowtarzalny cudowny itd itp
-ceny obowiązują na terenie mej ojczyzny, do zagranicznych przesyłek trza doliczyć koszt dostawy
proszę o poważne przemyślenie sprawy przed kliknięciem w ankiecie
głosować można będzie przez min 2 tygodnie i nie dłużej jak do 1-szej niedzieli marca
Zabraniam komentowanie gdziekolwiek aktualnego stanu oddanych głosów w ankiecie do czasu ogłoszenia wyników głosowania
debata otwarta na zasadzie "wolna amerykanka"


Tobas

Bardzo chętnie - mogę nawet produkować takie kalendarze. Jest tylko jeden mały problem - projekt.

Szopler

Cena z kosmosu i nierealna przy małym nakładzie (jeszcze z wysyłką).

Troll81

Tobas temat kosztów ogarnia chyba najlepiej :D

AL

Obawiam się, że 10zł z wysyłką jest mało realne nawet w pl - ale producentem nie jestem. Tobas - mógłbyś rzucić na to jakieś światło?
No i poza kwestiami technicznymi - pozostaje projekt graficzny i las chętnych do jego stworzenia.

Tobas

A4 na sprężynce 13 stron kolor 4+4, przy niskich nakładach jakieś 15-20zł za egz.

goofyx

Ankieta zmieniona <- chyba ;)

krzyszp

Dodałbym opcję "Zasponsoruję 5szt dla szkół itp" - np. po 20pln od sztuki...


Należę do drużyny BOINC@Poland
Moja wizytówka

Szopler

Po zagłosowaniu widać wyniki ankiety :P

sknd

a wolno mówić, że zagłosowało aż 5 osób?  XD

krzyszp

Cytat: sknd w 02 Luty 2015, 07:16
a wolno mówić, że zagłosowało aż 5 osób?  XD
Nie wolno!!!  XD


Należę do drużyny BOINC@Poland
Moja wizytówka

Tobas

Cytat: ZK w 08 Luty 2015, 11:32
za ost tydzień ponad 150 wyświetleń ale propozycje obrazów do prototypa chyba cosik zezarło
@Tobas -wiesz coś o obrazach do kalendarza bez nich ne da se odtajnić ankiety bo i poco jak się prototypa ne da wyprodukować
a przy okazji te 20zł to już cena końcowa czy dopiero koszt produkcji i ile z tych 20 byłoby dla fundacji
a to od odtajnienia zależy przedpłata za prototyp  :cold:

Jak będę miał projekt to wycenię.

ZK

#12
ne rozumem "Jak będę miał projekt " może mnie ktoś oświecić o co toto lotto
-skąd wziąć  ten projekt
-kto ma go zrobić
OBRAZKI
link dał Al, do prototypa się nadadzą http://www.boincatpoland.org/smf/media 
Do ankiety trafi max 24 obrazy
1 ludź czytający tego koma zobowiązany jest do zgłoszenia swoje kandydatury max 2
Kto 1-szy w zgłaszaniu ten lepszy
liczba miejsc ograniczona
pośpiech wskazany   
:no:
w niedzielę po 20 wyniki ankiety
Prośba usuńcie wszystkie swoje wcześniejsze komy -są już zbędne w tym wątku
modek -czyń swoją powinność wzorowo jak się komentatorzy będą ociągać ze skasowaniem swoich komentarzy
w tym wątku szkoda miejsca na zbędności  ;)


ZK

#13
ankieta zamknięta

sprostowanie jak można dostać kalendarz -aaa nie wiem jak to trza napisać żeby czytelnie po polsku i ładnie coś trza wymyślić

zgodnie z tym co tu http://www.boincatpoland.org/smf/rozmowy-o-fbp/konto-fundacji-8081/ jest to kalendarza nie można kupić ani sprzedać
przez co pytanie w ankiecie "za ile kupisz" jest bzdurą
ale można "Wszelkie wpłaty związane z akcjami należy odpowiednio zatytułować (np.: "Zbiórka na SKB@P nr.5" )" dokonać na wppłaty na akcję
"zbiórka na kalendarz 2016 + xszt"  i to rozwiązanie jest super
ponieważ w przypadku kupna/sprzedaży fundacja kalendarz musi dostarczyć nabywcy
a w przypadku wpłaty na jakąś akcję nie musi tylko może ,czyli działałoby to na zasadzie "wilk syty i owca cała"
mamy 1-nego chętnego na prototyp kalendarza 2016
czas na wysłanie kalendarza 30 dni od daty wpłynięcia wparcia finansowego w kwocie 30zł
tytuł przelewu "kalendarz 2016"

debata na temat wyników głosowania otwarta


ZK

Ja tego projektu nie zrobię, bo nie umiem.
Pilnie poszukuje się fachowca który się na tym zna i zrobi ten projekt za frico
Nic nie wadzi aby pojawiła się konkurencja do produkcji kalendarza przy zachowaniu możliwie największego zysku dla fundacji
Zainteresowani powyższymi winni się skontaktować z Fundacją Boinc Poland
Dane kontaktowe w wątku "KONTO I DANE FUNDACJI"
Dla projektanta i ew. niezależnego producenta oferuję zamieszczenie linku do strony w tym wątku
a może nawet [tego jeszcze nie wiem, ale jak zajdzie potrzeba to niechybnie się dowiem] baner reklamowy i tzw artykuł sponsorowany



ZK

#15
Ankieta: Ile szt i za ile zł kupisz [tu korekta- kalendarza nie można kupić,
tylko dostać jako zadośćuczynienie za wsparcie fundacji określoną kwotą pieniężną]
1szt za 10zł   - 3 (27.3%)
2szt za 20zł   - 1 (9.1%)
5szt za 50zł   - 0 (0%)
10szt za 100zł   - 0 (0%)
50szt za 500zł   - 0 (0%)
100szt za 1000zł   - 0 (0%)
ponad 100 za 10zł/szt   - 0 (0%)
1szt za 20zł   - 3 (27.3%)
2szt za 40zł   - 1 (9.1%)
5szt za 100zł   - 1 (9.1%)
10szt za 200zł   - 0 (0%)
50szt za 1000zł   - 0 (0%)
100szt za 2000zł   - 0 (0%)
ponad 100 za 20zł/szt   - 0 (0%)
Prototyp 1szt za 30zł   - 1 (9.1%)
Prototyp 2szt za 60 zł   - 0 (0%)
Prototyp 5szt za 150zł   - 0 (0%)
Prototyp 10szt za 300zł   - 0 (0%)
50szt za 1500zł   - 0 (0%)
100szt za 3000zł   - 0 (0%)
ponad 100 za 30zł/szt   - 0 (0%)
extremum 50zł/szt   - 1 (9.1%)
extremum 100zł/szt   - 0 (0%)
unikat 1000zł/szt   - 0 (0%)
nie kupię za żadną cenę   - 0 (0%)

Wynik ankiety jest optymistyczny jak na czas w którym trza podjąć decyzję o nabyciu kalendarza na rok następny.
Wygrała ofiara dla fundacji 20zł za możliwość otrzymania 1szt kalendarza wnagrodę za ofiarność.
Ofiarowaniem 10zł dla fundacji też jest spore zainteresowanie, ale o tym po tym, jak będę znał koszt wytworzenia 1szt
kalendarza to coś się wymyśli, aby zadowolić także tych darczyńców.
:p_arr:
Mam pomysła nowego jaki ten kalendarz powinien być
1. Projekt standard który proponuje Tobas, [powszechnie dostępny w sklepach]
2. Mój nowy pomysł- kartki kalendarza powinny być pojedyncze A4 zadrukowane dwustronnie i miesiące kolejno
-a1- kartka 1-sza strona styczeń, 2-ga strona luty
-a2- kartka 3-cia strona marzec 4-ta strona kwiecień itd.......
Po 2-ch miesiącach kartka stawała by się samoreklamą kalendarza, którą właściciel umieściłby w godnym miejscu dla owej
3.Druga wersja pomysła-kartki kalendarza powinny być pojedyncze A4 zadrukowane dwustronnie i miesiące kolejno
-b1- kartka 1-sza strona normalnie część obrazkowa i kalendarzowa -styczeń
-b2- kartka 1-sza strona 2-ga [i tu jest zasadnicza różnica od klasyki] 1/3 strony kalendarz na luty,
2/3 strony reklama projektów boincowych i Boinc Poland oraz fundacji, a także na reklamę sponsorowaną.
Właściciel tej kartki kalendarzowej winiem ją umieścić w miejscu publicznym, ale wmiarę bezpiecznym,
tą 2-gą stroną z miesiącem lutym na wierzchu
Itd z następnymi kartkami.
Wydaje mi się, kalendarz będzie tańszy, inny niż powszechne, a pożyteczniejszy dla boincowania.
Kartki nie sklejane ani spinane ani też na sprężynce, tylko z dziurą na gwoździa. 
:-[
Nowa ankieta
czynna 2 tydnie
"Którą opcję kalendarza wybierasz jako projekt docelowy "
ne rozumes na co głosujes pytoj

:dunno:
nowa ankieta nie dotyczy prototypa, ten już będzie jaki będzie o ile będzie, to już problem fundacji
ankieta aaktywna nie krócej niż 2 tydnie


krzyszp

Pomysł z kalendarzem uważam za fajny - sam chętnie bym kupił taki gadżet... Znajdzie się chętny do przygotowania projektu? Dopiero mając grafikę prototypową można przycisnąć Tobasa o wycenę...


Należę do drużyny BOINC@Poland
Moja wizytówka

AL

Cytat: krzyszp w 28 Luty 2015, 09:25
Pomysł z kalendarzem uważam za fajny - sam chętnie bym kupił taki gadżet... Znajdzie się chętny do przygotowania projektu? Dopiero mając grafikę prototypową można przycisnąć Tobasa o wycenę...

Z tym i ja się zgodzę - tylko nie mam czasu na takie zabawy. Może koleżanka od badgy by się zainteresowała?

ZK

proszę o jeszcze  kilka głosków w w aktywnej ankiecie
od niedzieli papieru na kalendarzowe kartki będziemy poszukiwać i ankietę przydałoby się zwolnić  :ph34r:


Cyfron

a może jako obrazki do kalendarza byśmy zrobili np zdjęcia naszych co ciekawszych maszyn liczących? Zrobi się z tego taki foto kalendarz, który jest w stanie zrobić każda drukarnia czy punkt foto. Myślę, że wśród członków zespołu znajdzie się 12 zdjęć. Do tego np na każdym jakieś zdanie co to i co liczyło

AL

No twoja była maszynka była najlepszym przykładem. Pyrkowa też niezłe miała "wyglądy".