Aktualności:

Nasz kanał IRC - Porozmawiaj z nami.

Menu główne

Inwestycja w kryptowaluty

Zaczęty przez IThorne, 27 Wrzesień 2017, 01:10

IThorne

Od pewnego czasu czytam sobie o kopaniu i górnictwie. I nic praktycznie nie rozumiem. Jestem kompletnym laikiem. Dlatego zwracam się do osób mających większe doświadczenie.

Posiadam powiedzmy 10 000 złotych do zainstalowania, a podwyżka rachunku za prąd mogę przeżyć. Moje pytanie brzmi: jak szybko inwestycja w kopalnię się zwraca? Czyli cały koszt inwestycji plus opłaty za energię elektryczną? Załóżmy, że kopię w grupie, a nie sam.



krzyszp

Szczerze? To nie...
Sam temat głębiej kopię, a im więcej wiem, tym mniej wiem...

Jako lokata kapitału dla mnie krypto jest ok, ale też po nabraniu wiedzy - laikom odradzam : )

Szczera opinia, pomimo tego, że bawię się na rynku krypto i nawet zarabiam (aczkolwiek mało).


Należę do drużyny BOINC@Poland
Moja wizytówka

kva.pl

http://pclab.pl/art75381.html

Moj artykul o kopaniu sprzed trzech tygodni. I co wazne, od tamtej pory zysk juz by byl mniejszy niz wtedy. A z zainwestowaniem 10k to trudno powiedziec. Bitcoin za rok moze byc wart 10 razy tyle co teraz, moze byc wart 1/10. Tak naprawde nikt tego nie wie.

tito

Gridcoin usilnie pracuje nad możliwością zarobku w tej walucie dla osób nie będących w ich zespole. Gdyby ktoś nie wiedział - dostawanie gridcoinów za liczenie projektów BOINC z białej listy.
Podobno kilka tygodni temu przy wymianie na bitcoiny można było uzyskać zwrot ~ 60% poniesionych kosztów za prąd.

IThorne

Interesowała mnie inwestycja w sprzęt i kopanie, a nie hazard na kryptowalutowych giełdach.

Co do Gridcoin, można prosić o szczegóły ich pomysłu.?



kva.pl

Całe krypto to jeden wielki hazard.

tito

Więcej poza tym co napisałem nie wiem. Nie zainteresowało mnie to głębiej, bo na chwilę obecną aby dostawać coiny TRZEBA być w ich teamie. A jak wiadomo B@P rządzi.  ;)

Martin Fox

Cytat: IThorne w 27 Wrzesień 2017, 01:10