Problem z Neostradą

Zaczęty przez Krzysiak, 05 Listopad 2020, 09:23

Krzysiak

Umowa deklarowana 20/1 mb/s
Deklarowane minimum na umowie 10/0,5mb/s

Rzeczywista prędkość


Orange twierdzi że nie ma problemu i wszystko działa  :wth:

Jakiś pomysł jak rozwiązać umowę przed terminem z winy operatora???


>>Moja szczegółowa sygnatur<< %)                                      >> Spis moich odkrytych liczb pierwszych << :whistle:

krzyszp

Skoro masz deklarowaną minimalną, to  anulowanie umowy ze względu na niezgodność z deklarowanymi parametrami.
Ale przeczytaj porządnie całą umowę, mogli się zabezpieczyć - w razie "wu" UOKiK Twoim przyjacielem...


Należę do drużyny BOINC@Poland
Moja wizytówka

Argento

#2
Cytat: krzyszp w 05 Listopad 2020, 16:31
Skoro masz deklarowaną minimalną, to  anulowanie umowy ze względu na niezgodność z deklarowanymi parametrami.

Czysty fakt.

CytatAle przeczytaj porządnie całą umowę, mogli się zabezpieczyć - w razie "wu" UOKiK Twoim przyjacielem...

W jaki sposób mieliby się zabezpieczyć...? Umowy z operatorami wiemy jakie są, ale zabezpieczanie się przez ISP w kontekście, który napisałeś jest co namniej słabe.


--
Pozdrawiam
Z poważaniem
Argento

Argento

Cytat: Krzysiak w 05 Listopad 2020, 09:23
Umowa deklarowana 20/1 mb/s
Deklarowane minimum na umowie 10/0,5mb/s

Rzeczywista prędkość


Orange twierdzi że nie ma problemu i wszystko działa  :wth:

Jakiś pomysł jak rozwiązać umowę przed terminem z winy operatora???

Nowa instalacja; nowa umowa itp?


--
Pozdrawiam
Z poważaniem
Argento

Krzysiak

W grudniu minie 1 rok przedłużenia umowy
Wszystko działało w miarę dobrze do momentu gdy ludzie zaczęli pracować zdalnie, a teraz jeszcze dzieciaki
Na ulicy nie innej opcji oprócz LTE które i tak działa o wiele lepiej niż Neostrada (chodzi o Orange)

Orange proponuje przejście na LTE bo zdaje sobie sprawę z kiepskiej Neostrady.
ALE w momencie przejścia na LTE umowa znowu 2 lata a tego bym nie chciał

Bo pojawił się inny mały operator ze światłowodem który działa rewelacyjnie.




>>Moja szczegółowa sygnatur<< %)                                      >> Spis moich odkrytych liczb pierwszych << :whistle:

Argento

Konieczność pracy zdalnej w obecnej sytuacji może zdecydowanie wpływać na przepustowość pasma, lecz nie w takim stopniu. Natomiast, jeżeli ISP twierdzi, że po ich stronie jest wszystko w porządku, to zakładam, że mają na myśli fizyczną swoją infrastrukturę. Jeżeli technik nie przedzwonił instalacji od punktu do punktu, to takie twierdzenie jest zdecydowanie do podważenia.


--
Pozdrawiam
Z poważaniem
Argento

Kret_polny

Jak wcześniej było ok, to może ktoś w okolicy używa jakiegoś starego sprzętu elektronicznego jak poniżej:
https://hackaday.com/tag/single-isolated-impulse-noise/
?

spiro

Krzysiak, proponuję zadzwonić do orange, połączyć się z działem technicznym, i jak będziesz rozmawiał z żywym człowiekiem to poproś go zresetowanie portu na centrali. Wymagane jest wyłączenie liveboxa z prądu, więc trzeba być w domu. Mam "10", i jak zaczyna mnie rozłączać co 10 minut to takie działanie na ogół pomaga, ewentualnie jak nie pomoże to niech technicy zrobią coś na centrali. Może to coś da, może nie - ciężko powiedzieć bo orange na miedzi raczej oszczędza.
Trzymam kciuki za rychłe światełko :)