lekka krytyka -zawsze się przyda

Zaczęty przez Wrony, 27 Kwiecień 2008, 14:08

Wrony

Witam jestem nowy w BOINC i dlatego wiele osób pewnie zaraz powie "Nic nie zrobił a już się panoszy".

Na wstępie powiem że naprawdę odwalacie kawał naprawdę świetnej roboty.

Ale właśnie że jestem nowy mogę powiedzieć parę złych i lepszych słów o polskim projekcie BOINC.

PROGRAM BOINC zraża wiele osób bo nie ma ciepłych kolorów w wyglądzie i po prostu nie jest łady. Dodatkowo nie jest w nim jasne powiedziane czy wpłynie w jakiś sposób na działanie komputera, dlatego też należałoby jego "niby" zawiłość jakoś uprosić, i tu jest pierwsze wrażanie które nawala, prosto z mostu:

1) Super, jest strona http://www.boincatpoland.org ale jest też http://www.polskiprojektboinc.vel.pl/i weź tu człowieku bądź mądry.
Są jeszcze jakieś wiki, jakby Wikipedia to byłoby mało.

2)Mało przejrzysta strona główna (dopiero 2 dnia zobaczyłem gdzie są aktualności strony, a aktualności mówią że strona chodzi, działa a nie jest duchem), czytam że przenosicie się na wiki dla mnie spoko pomysł, ale nie wiem co z ludźmi którzy są przyzwyczajeni do trendu wyglądu typu: na środku aktualności, na górze główne zakładki, po prawej kategorie i wykresy, wp.pl, onet.pl, yahoo.com wszystko tak wygląda. A tu trzeba trafić do ludzi dla których internet kończy się na naszej klasie i gronie.

3) Najlepiej gdyby było jasno i wyraźniej NAPISANE  na głównej stroni "Pocztąki z BOINC wejdź tutaj", w którym w kliku słowach będzie opisane działanie BOINCA, w którym najważniejsze będzie powiedziane co z obciążeniem komputera, i co gdy chcę wyłączyć komputer. Nikt nie lubi zawiłych rzeczy (<na prostocie zbija się majątek>). I bez opisu CUDOWNYCH stron BOINCA, bo jak ktoś już tu wszedł to znaczy że coś tam wie (OPIS BOINCA PRZENIEŚĆ DO HISTORII).