Aktualności:

Nowy polski projekt BOINC - Universe@Home

Menu główne

GPUGrid

Zaczęty przez Troll81, 12 Sierpień 2008, 23:31

AiDec

Cytat: Pigu w 03 Październik 2008, 14:39
Cytat: AiDec w 03 Październik 2008, 12:46
Moze masz zassane jeszcze stare WU z aplikacja ktora wciaz blokuje jajka?

aplikacja sama się zaktualizowała?

Wyglada mi na to ze aplikacja idzie razem z WU. Innymi slowy moze byc np. ze kazda kolejna WU moze byc z inna aplikacja. WU sa dosc duze, wiec IMHO jest to prawdopodobne.



Bo jest paru kumpli :),
Bo jest parę w życiu dobrych chwil...


Moja wizytowka i sygnaturka

Pigu

czyli generalnie mam nie robić nic (tylko liczyć) i w którymś momencie zorientuję się, że mój xp32bit mieli 1wu grida i 4 inne?

AiDec

#162
Cytat: Pigu w 03 Październik 2008, 15:43
czyli generalnie mam nie robić nic (tylko liczyć) i w którymś momencie zorientuję się, że mój xp32bit mieli 1wu grida i 4 inne?

Tak, wszystko na to wskazuje. Z tego co sprawdzalem przed chwila na 4um Grida (na ile znam angielski) to tam ludziska pisza to samo i z tego co pisza wynika potwierdzenie moich podejrzen. Najsmieszniejsze jest ze admin projektu twierdzi ze nic nie zmienial i sam jest zdziwiony :P ;D.


Btw, ktos wie moze jak sie maja wydajnosciowo (RAC) PS3 do graf Nvidii?



Bo jest paru kumpli :),
Bo jest parę w życiu dobrych chwil...


Moja wizytowka i sygnaturka

maxim

Sprobuje odpalic u kumpla testowo w weekend.

Pozdro

maxim

I niestety wrocil znow do zajmowania 1 jajka :(

Pigu

ale tym razem na moim xp32 nie bierze całego jajeczka :P

AiDec

Cytat: maxim w 06 Październik 2008, 10:54
I niestety wrocil znow do zajmowania 1 jajka :(


Cytat: Pigu w 06 Październik 2008, 10:59
ale tym razem na moim xp32 nie bierze całego jajeczka :P

Potwierdzam obydwie powyzsze wypowiedzi.



Bo jest paru kumpli :),
Bo jest parę w życiu dobrych chwil...


Moja wizytowka i sygnaturka

Machloj

jest nowa zalecana wersja managera - 6.3.14 - m.in. bezproblemowa obsługa BAMa  :)

AiDec

Pojawila sie nowa aplikacja - 6.48. Jest swietna.

Zmiany praktyczne:

- 10% szybsza
- 30% wieksze uzycie CPU


Jak do tej pory przerobilem ponad 30WU na nowej app (przy podkreconym procku i podkreconych wszystkich grafach) i aplikacja jest w pelni stabilna - ani jednej wysypki mimo krecenia graf, restartow kompa, instalacji softu... :). POLECAM!



Bo jest paru kumpli :),
Bo jest parę w życiu dobrych chwil...


Moja wizytowka i sygnaturka

mindc

Pytanko mam...

Komuś z Was udało się odpalić PS3GRID na PS3?
Pożyczyłem PS3 od siostry aby trochę testów porobić a tu amba...
Z tego co wyczytałem, tak jest przy softach nowszych niż 2.10 (u mnie 2.50)
no a niestety nie da się zrobić downgrade'u.
(chyba że czegoś nie doczytałem)

Może ktoś coś wie o jakiejś witamince?


AiDec

Cytat: Machloj w 13 Październik 2008, 15:54
jest nowa zalecana wersja managera - 6.3.14 - m.in. bezproblemowa obsługa BAMa  :)

Potwierdzam. 6.3.14 chodzi jak marzenie, jest obsluga BAM`a - przetestowany na kilku kompach :)

Btw, wyszly juz nowsze wersje, ale ich ZDECYDOWANIE nie polecam:
6.3.15 - zbugowana strasznie
6.3.16 - tak skopana ze nawet jej nie upublicznili
6.3.17 - wypuszczona 2 dni temu - dopiero sprawdzaja czy dziala ;)



Bo jest paru kumpli :),
Bo jest parę w życiu dobrych chwil...


Moja wizytowka i sygnaturka

Szopler

#171
Coś nie mogę odpalić GPUGrid na moim XPSie z GF8600GT...
Wgrałem klienta ze strony projektu i stery CUDA 2.0 i...

02.11.08 18:21:35|GPUGRID|Message from server: No work sent
02.11.08 18:21:35|GPUGRID|Message from server: Full-atom molecular dynamics on Cell processor is not available for your type of computer.
02.11.08 18:21:35|GPUGRID|Message from server: Full-atom molecular dynamics for Cell processor is not available for your type of computer.


Może to dlatego, że:
02.11.08 18:21:35|GPUGRID|You used the wrong URL for this project
02.11.08 18:21:35|GPUGRID|The correct URL is http://www.gpugrid.net/


Co radzicie?

PS.Korzystam z BAMa więc zmienić URLa raczej nie mogę...

Troll81

odłącz się na tym kompie od BAMa :D

Szopler

No niby to jest wyjście, ale... mało eleganckie ::)

AiDec

#174
Odinstaluj BM
<restart kompa>
usun wszystkie pozostalosci BOINC`a (!)
Zainstaluj ponownie stery (178.24 jesli dla XP32)
<restart kompa>
Zainstaluj BM 6.3.19 - pamietaj zeby wybrac instalacje ADVANCED i odznaczyc dwie ostatnie opcje!
<restart kompa>

Jest spora szansa ze to pomoze. Zwlaszcza jesli u Ciebie problem lezy po stronie sterow...


Cytat: Szopler w 02 Listopad 2008, 18:28
Może to dlatego, że:
02.11.08 18:21:35|GPUGRID|You used the wrong URL for this project
02.11.08 18:21:35|GPUGRID|The correct URL is http://www.gpugrid.net/


Na dwoch kompach mam ten sam komunikat, a mimo to WU sie sciagaja i przeliczaja. Wiec to jest akurat drugorzedny problem dla Ciebie. Co wiecej, reinstalacja BM moze Ci pomoc.

Daj znac jakie efekty.

Dodac musze ze dziesiatki osob maja taki sam komunikat, a oto Ich wypowiedzi w tym temacie (moja tez taka byla):
Cytat
Don't know about the new adress, I just keep the old one, which is working fine.


Tu masz jeszcze dodatkowe wyjasnienie:

CytatIt is meant as a temporary measure.

The only bad thing is it puts out an extra requests each time you communicate with project to get the correct url, wasting a little bit of bandwidth and cpu time from your connection, the internet and the project server.

At some point if the project shuts down the url redirect, you will not get work.

You should change to the correct url as soon as you can.


    * set no new work for the proejct
    * wait for all work to complete and report.
    * on projects tab, select project and update.
    * on task tab, make sure no tasks for project are listed. If any are listed as ready to report, update to clear them, otherwise you will loose credit in next step. If any are running the server will mark them as over, you will also loose credit.
    * detach
    * attach to correct url



Bo jest paru kumpli :),
Bo jest parę w życiu dobrych chwil...


Moja wizytowka i sygnaturka

AiDec

BM 6.3.19 jest stabilny!

Przetestowany na roznych kompach z absolutnie roznymi konfiguracjami i roznymi OS`ami - POLECAM.


Ukazala sie juz wersja 6.3.21 - testuje (nie polecam na razie). Uwaga: 6.3.21 nie nadaje sie dla Linuxa!



Bo jest paru kumpli :),
Bo jest parę w życiu dobrych chwil...


Moja wizytowka i sygnaturka

Szopler

#176
Instalator NVIDIA nie może znaleźć sterowników zgodnych z posiadanym sprzętem... coś koło tego mi wyrzuca... rozpakowałem instalator rarem i instaluję przez manager urządzeń / aktualizuj sterowniki... zobaczymy co z tego wyniknie...

wykryło kartę pobrało unity, ale:

03.11.08 14:43:45|GPUGRID|Starting ab25179-GPUTEST4-0-20-acemd_0
03.11.08 14:43:45|GPUGRID|Starting task ab25179-GPUTEST4-0-20-acemd_0 using acemd version 648
03.11.08 14:43:52|GPUGRID|Computation for task ab25179-GPUTEST4-0-20-acemd_0 finished
03.11.08 14:43:52|GPUGRID|Output file ab25179-GPUTEST4-0-20-acemd_0_1 for task ab25179-GPUTEST4-0-20-acemd_0 absent
03.11.08 14:43:52|GPUGRID|Output file ab25179-GPUTEST4-0-20-acemd_0_2 for task ab25179-GPUTEST4-0-20-acemd_0 absent
03.11.08 14:43:52|GPUGRID|Output file ab25179-GPUTEST4-0-20-acemd_0_3 for task ab25179-GPUTEST4-0-20-acemd_0 absent


Przyznam się bez bicia, że odinstalowałem boinc za pomocą instalatora, ale folderu BOINC z doc and sets nie wyrzuciłem... bo mam tam sporo unitów jeszcze ... ale czy to moze powodowac tego typu errory?

AiDec

#177
Cytat: Szopler w 03 Listopad 2008, 13:29
Przyznam się bez bicia, że odinstalowałem boinc za pomocą instalatora, ale folderu BOINC z doc and sets nie wyrzuciłem... bo mam tam sporo unitów jeszcze ... ale czy to moze powodowac tego typu errory?

Zgodnie z cala moja straszna wiedza nt. GPUGrid`a - nie  :). Ja szukalbym problemu raczej gdzie indziej. Moze stery - raczej na to bym stawial...



Bo jest paru kumpli :),
Bo jest parę w życiu dobrych chwil...


Moja wizytowka i sygnaturka

AiDec

#178
Cos sie wyjasnilo w temacie brakujacych WU dla GPUGrid`a:

Cytat
I have added new work. Odd because there should have been lots. Looking into it.

Cytat
We had a problem with disk space. It should be fixed now, but I don't know if there will be problems of any sort due to it.

W tlumaczeniu na polski-polski:

1. Powinno byc w c*** junitow na serwie ale ni ma  :P
2. Zabraklo Im miejsca na dysku (nie wiedza dlaczego)  ;D.
2. Nowe junity zostaly dodane recznie (kazdy powinien o3mac co najmniej dwie WU).
3. Cos zrobili, powinno byc OK, ale nie sa pewni (:P ;D ).



Bo jest paru kumpli :),
Bo jest parę w życiu dobrych chwil...


Moja wizytowka i sygnaturka

AiDec

#179
Info dla Linuksiarzy - kernel moze miec wplyw na czas liczenia WU:

Cytat
Just thought I'd post my experience with two hosts running Ubuntu 64 and identical GTX 280 boards:

1st box, kernel 2.6.24: 25.403 ms/step, 21592.498 s, CPU time 2645.98
2nd box, kernel 2.6.22: 34.903 ms/step, 29667.695 s, CPU time 9.29



Bo jest paru kumpli :),
Bo jest parę w życiu dobrych chwil...


Moja wizytowka i sygnaturka

KrzychuP

Dzięki AiDec za wsparcie na forum GPUgrid'a.
Ktoś tam napisał, chcą "zbudować" szybki super komputer. Tylko pytanie na czym ta szybkość ma polegać?
Na razie wygląda na to, że chcą przyciągnąć tylko użytkowników z szybkimi (I DROGIMI!!!) kartami.
Nie wydaje Ci się, że jakby udostępnili jednostki także dla trochę słabszych (ALE TAŃSZYCH) kart to szybciej przeliczaliby jednostki (większa moc obliczeniowa), bo liczyliby i słabsi i mocniejsi.
Jeżeli tak zależy im na deadlinie, to niech zrobią (tak jak im napisałeś) 2 rodzaje jednostek, z możliwością wyboru krótszych dla słabszych kart.

AiDec

#181
Cytat: KrzychuP w 04 Listopad 2008, 08:39
Dzięki AiDec za wsparcie na forum GPUgrid'a.
Ktoś tam napisał, chcą "zbudować" szybki super komputer. Tylko pytanie na czym ta szybkość ma polegać?
Na razie wygląda na to, że chcą przyciągnąć tylko użytkowników z szybkimi (I DROGIMI!!!) kartami.
Nie wydaje Ci się, że jakby udostępnili jednostki także dla trochę słabszych (ALE TAŃSZYCH) kart to szybciej przeliczaliby jednostki (większa moc obliczeniowa), bo liczyliby i słabsi i mocniejsi.
Jeżeli tak zależy im na deadlinie, to niech zrobią (tak jak im napisałeś) 2 rodzaje jednostek, z możliwością wyboru krótszych dla słabszych kart.

Uwazam ze moja propozycja, to wilk syty i owca cala. O lepsza sugestie raczej bedzie trudno.

Ale. Sadze ze osoba zajmujaca sie GPUGridem dla kart Nvidii (GDF) wciaz ma klopoty z programowaniem (SDK). Sam chyba wiesz z jakimi problemami sie borykaja. Dlatego nie zdziwiloby mnie gdyby propozycja zostala odrzucona. To moze byc na chwile obecna powyzej Jego mozliwosci (umiejetnosci). Poza tym musialby przerwac prace na BM. I o tym juz pisal kiedys - wprowadzenie jakiejkolwiek dodatkowej funkcjonalnosci, odbyloby sie kosztem prac nad nowymi wersjami BM i usuwaniem dotychczasowych bugow.

Ale poparcie masz zawsze :).



Bo jest paru kumpli :),
Bo jest parę w życiu dobrych chwil...


Moja wizytowka i sygnaturka

Troll81

no i niech w końcu dodadzą wsparcie dla kart ATI :D

TJM

Jaka karta jest potrzebna, żeby w ogóle był sens to przeliczać ?

W razie jakiejś pilniejszej sprawy - jestem często dostępny na kanale IRC B@P, na forum czasami zapominam zajrzeć lub nie mam czasu.

AiDec

#184
Cytat: Troll81 w 04 Listopad 2008, 09:11
no i niech w końcu dodadzą wsparcie dla kart ATI :D

Jak ATI zrobi CUDA, to bedzie wsparcie :).


Cytat: TJM w 04 Listopad 2008, 09:25
Jaka karta jest potrzebna, żeby w ogóle był sens to przeliczać ?

Z tego co widze to gdzies okolo GeForce 8800 GTS - 512/1024M - 128 shader units (zeby w ogole byl sens).

A pelna informacje masz tutaj:
http://www.gpugrid.net/forum_thread.php?id=316



Bo jest paru kumpli :),
Bo jest parę w życiu dobrych chwil...


Moja wizytowka i sygnaturka

KrzychuP

Cytat: AiDec w 04 Listopad 2008, 09:38
128 shader units (zeby w ogole byl sens).

shader units - czyli "rdzeni" procesora?

TJM

Czyli na 9600 GT to raczej strata czasu i nerwów ?

W razie jakiejś pilniejszej sprawy - jestem często dostępny na kanale IRC B@P, na forum czasami zapominam zajrzeć lub nie mam czasu.

AiDec

#187
Cytat: TJM w 04 Listopad 2008, 09:57
Czyli na 9600 GT to raczej strata czasu i nerwów ?


Drobne potkniecie i nie zdazysz z deadlinem... :(. Poza tym to Ci wezmie kawalek procka. Ja bym nie polecal, no chyba ze to sztuka dla sztuki :).

U mnie nie widze problemu ze strata jednego jajka, jesli mi na tym 280-ka robi 10k pkt/dobe. Ale jak stracisz jajo, a bedziesz robil ca. 1k/dobe, to przestaje sie to oplacac - skorka za wyprawke.

Zawsze mozesz wejsc na liste przeliczonych WU w projekcie i sprawdzic szczegoly przeliczonej WU! - jest tam podane na jakiej karcie to bylo liczone i ile czasu zajelo przeliczenie probki (w sek. ofc). Zwroc tylko uwage ze niektore z graf sa krecone! - zawsze przy ID karty masz podana czestotliwosc taktowania karty (mozesz dzieki temu sprawdzic czy karta jest po OC, czy nie).

e.g. http://www.gpugrid.net/result.php?resultid=105439



Zaznaczam, ze na chwile obecna GPUGrid zabiera ok. 35% mocy jednego jajka (a nie cale!). Ale musze dodac, ze jest to bardzo wczesna pre-alfa fukcjonalnosc :).



Bo jest paru kumpli :),
Bo jest parę w życiu dobrych chwil...


Moja wizytowka i sygnaturka

AiDec

Cytat: KrzychuP w 04 Listopad 2008, 09:42
Cytat: AiDec w 04 Listopad 2008, 09:38
128 shader units (zeby w ogole byl sens).

shader units - czyli "rdzeni" procesora?

Cos tak jakby :).



Bo jest paru kumpli :),
Bo jest parę w życiu dobrych chwil...


Moja wizytowka i sygnaturka

TJM

Czyli ja odpadam aż do czasu ewentualnego pojawienia się jakichś krótszych zadań, szkoda prądu zamienianego w ciepło jeśli miałbym nawet z co którymś zadaniem nie zdążyć. Zwłaszcza, że lubię sobie często jakiś film obejrzeć, a na forum pisze, że obliczenia wtedy zwalniaja lub pauzują się.


W razie jakiejś pilniejszej sprawy - jestem często dostępny na kanale IRC B@P, na forum czasami zapominam zajrzeć lub nie mam czasu.

KrzychuP

#190
Ja moje zadanko skończyłem (dla sztuki - żeby sprawdzić czy nie wywali błędu) w ciągu 14 dni -> popracować też trzeba trochę było :)
W sumie ponad 176 godzin przeliczania.

EDIT:
Coś "popuściło" w CUDA. Przez przypadek pobrałem jedną próbkę i teraz na dwu-rdzeniowcu liczą mi się GPUgrid, Malaria, WCG i FreeHAL.
Przy próbce GPUgrida mam wpisane: "Przetwarzany (0.90 CPUs, 1 CUDA)"

EDIT2:
Achtung!
Ta przypadkowa próbka, którą pobrałem, będzie się (według moich wyliczeń z czasu obliczeń i postępu z kalkulatorem w ręku) przeliczać niecałe 70 godzin.
Czyli powinienem zdążyć przed deadline'm 4 doby = 96h
Czyżby uwzględnili już nasze wnioski??

Szopler

#191
Cytat: AiDec w 03 Listopad 2008, 22:55
Cytat: Szopler w 03 Listopad 2008, 13:29
Przyznam się bez bicia, że odinstalowałem boinc za pomocą instalatora, ale folderu BOINC z doc and sets nie wyrzuciłem... bo mam tam sporo unitów jeszcze ... ale czy to moze powodowac tego typu errory?

Zgodnie z cala moja straszna wiedza nt. GPUGrid`a - nie  :). Ja szukalbym problemu raczej gdzie indziej. Moze stery - raczej na to bym stawial...

Ehh jak mogą być stery... Zrobiłem dokładnie jak pisałeś:
Remove BOINC / Restart / Wykasowanie folderów boinca + przeczyszczenie rejestru / Reinstalka najnowszych driverów / restart / instalacja boinca... i :(

04.11.08 22:57:42|GPUGRID|Starting Qqn4163-GPUTEST5-1-20-acemd_0
04.11.08 22:57:42|GPUGRID|Starting task Qqn4163-GPUTEST5-1-20-acemd_0 using acemd version 648
04.11.08 22:57:44|GPUGRID|Computation for task Qqn4163-GPUTEST5-1-20-acemd_0 finished
04.11.08 22:57:44|GPUGRID|Output file Qqn4163-GPUTEST5-1-20-acemd_0_1 for task Qqn4163-GPUTEST5-1-20-acemd_0 absent
04.11.08 22:57:44|GPUGRID|Output file Qqn4163-GPUTEST5-1-20-acemd_0_2 for task Qqn4163-GPUTEST5-1-20-acemd_0 absent
04.11.08 22:57:44|GPUGRID|Output file Qqn4163-GPUTEST5-1-20-acemd_0_3 for task Qqn4163-GPUTEST5-1-20-acemd_0 absent


EDIT:
Zainstalowałem od nowa CUDA 2.0 (178.08) i jedzie 0.9CPU + 1 CUDA... Na lapku ciężko teraz pracować bo muli hehe ale działa... Teraz muszę zrobić, żeby liczyło 2xMilky + GPU ;)... Możliwe też, że pomogła zmiana atrybutów - niektóre pliki w katalogu gpu grida były ReadOnly.

EDIT2:To jednak stery 178.08 działa / 178.24 nie działa.

Szopler

Możecie opisać krok po kroku jak odblokować te 0.9 jajka? Bo czytam i czytam i coś zakumać nie mogę...

AiDec

#193
Cytat: KrzychuP w 04 Listopad 2008, 10:15
Ja moje zadanko skończyłem (dla sztuki - żeby sprawdzić czy nie wywali błędu) w ciągu 14 dni -> popracować też trzeba trochę było :)
W sumie ponad 176 godzin przeliczania.

Bardzo dobrze zrobiles ze przeliczyles do konca - to Ci sie oplaci - zaraz dostaniesz wyjasnienie dlaczego :).


Cytat
EDIT2:
Achtung!
Ta przypadkowa próbka, którą pobrałem, będzie się (według moich wyliczeń z czasu obliczeń i postępu z kalkulatorem w ręku) przeliczać niecałe 70 godzin.
Czyli powinienem zdążyć przed deadline'm 4 doby = 96h
Czyżby uwzględnili już nasze wnioski??

Tak! ;D


Uwaga: wazne wyjasnienia:

Cytat
I can't answer exactly for the project team, but my gut feeling is that we, users, project and developers, are concentrating on getting 1 aspect working first. If you attempt too much at once you just get more confusion and problems. Once things are more perfect with boinc and the gpu ahndling, I'm sure efforts will go into development for other areas, ie slower cards, ATI, etc.

As it stands now, boinc is already capable of handling this, although it has not been tested.

The client already sends complete info about the GPU to the server,
at least everything returned by the CUDA API.

This info is passed to the scheduler, which can use it to
decide which app to send and to estimate job completion time.

(moze ktos znajacy angielski lepiej ode mnie - o co nie powinno byc trudno :P - podejmie sie tlumaczenia, ja to qmam, ale tlumaczenia sie nie podejme)


Dodatkowe info ode mnie:
Opcja o ktora prosilismy (WU roznej dlugosci) byla juz dawno temu zaimplementowana, jednak ustawiona na DISABLED poniewaz nie zostala jeszcze przetestowana, a programisci byli zajeci czym innym. Po naszych apelach, fukcje odblokowano, aczkolwiek z zastrzezeniem ze moze ona nie dzialac poprawnie! Miales tutaj Krzychu troche szczescia wynikajacego rowniez z Twojego uporu :). Po naszych apelach GDF uaktywnil funkcje, akurat Ty przeliczyles probke, a serwer juz zadzialal z uwzglednieniem nowej opcji :). Dlatego dostales krotsza WU :).



Bo jest paru kumpli :),
Bo jest parę w życiu dobrych chwil...


Moja wizytowka i sygnaturka

AiDec

#194
Cytat: Szopler w 04 Listopad 2008, 22:42
EDIT2:To jednak stery 178.08 działa / 178.24 nie działa.

Juz bys mnie zabil ze to nie stery, a to jednak stery :) - jakos tak wlasnie kolo sterow mi smierdzialo, a wech w kompach mam dobry ;D


Btw, jaka masz grafe?



Bo jest paru kumpli :),
Bo jest parę w życiu dobrych chwil...


Moja wizytowka i sygnaturka

AiDec

#195
Cytat: KrzychuP w 04 Listopad 2008, 10:15
Coś "popuściło" w CUDA. Przez przypadek pobrałem jedną próbkę i teraz na dwu-rdzeniowcu liczą mi się GPUgrid, Malaria, WCG i FreeHAL.
Przy próbce GPUgrida mam wpisane: "Przetwarzany (0.90 CPUs, 1 CUDA)"


Cytat: Szopler w 04 Listopad 2008, 23:47
Możecie opisać krok po kroku jak odblokować te 0.9 jajka? Bo czytam i czytam i coś zakumać nie mogę...


Sprobuje na to odpowiedziec wlasnymi slowami, w miare wolnego czasu:

1. Przede wszystkim wskazane jest uzycie 6.3.14 badz 6.3.19 (w zaleznosci co komu dziala - jednemu zadziala 6.3.19, a drugiemu nie...).

2. Zapinac nic nie trzeba. Nalezy po prostu sciagnac nowa WU (WU w GPUGridzie zawiera aplikacje i kazda WU moze byc z nowa aplikacja) ktora bedzie miala app 6.48.

Funkcjonalnosc ta zostala wprowadzona jakis tydzien temu (ciagle trwaja walki zeby to dzialalo jak nalezy). App informuje ze nie zabiera calego proca, w zwiazku z tym BM automatycznie odpala dodatkowa WU.

Innymi slowy:
Poniewaz WU GPUGrida przeliczaja sie na grafie, to wymagaja jedynie ok. 30% mocy jednego jajka (przekazywanie danych itp.). App 6.48 oficjalnie uwalnia 70% proca, co pozwala BM zajac to przez inny projekt. Oczywiscie dodatkowa WU bedzie sie przerabiala o 30% wolniej (tak w teorii).

FreeHAL dziala na podobnej zasadzie, tyle tylko ze app nie informuje o tym. Dlatego ja na Kosmosie przeliczam 8 WU (klad, ale bez HT :P) - 2WU Milky + 1WU Seti + 1WU 3x+1 + 3WU GPUGrid + 1WU FreeHAL.


Mam nadzieje ze udalo mi sie co nieco wyjasnic :).



Bo jest paru kumpli :),
Bo jest parę w życiu dobrych chwil...


Moja wizytowka i sygnaturka

KrzychuP

Cytat: AiDec w 05 Listopad 2008, 01:17
Cytat
EDIT2:
Achtung!
Ta przypadkowa próbka, którą pobrałem, będzie się (według moich wyliczeń z czasu obliczeń i postępu z kalkulatorem w ręku) przeliczać niecałe 70 godzin.
Czyli powinienem zdążyć przed deadline'm 4 doby = 96h
Czyżby uwzględnili już nasze wnioski??

Tak! ;D

Niestety. To jednak jeszcze nie była taka "odblokowana" próbka.
Dziś rano jak zajrzałem w Managera, to wychodzi że miałaby się przeliczać 267h. Czyli właściwie to samo.
Wywaliłem ją.
Nie wiem, czy pobierać następną...
AiDec, kiedy tą opcję różnej długości WU odblokowali?

AiDec

Wczoraj po poludniu. Dokladnej godziny nie znam.



Bo jest paru kumpli :),
Bo jest parę w życiu dobrych chwil...


Moja wizytowka i sygnaturka

KrzychuP

W takim razie to jeszcze była stara seria.
Po całej nocy liczenia było dziś trochę ponad 16h przeliczone a postęp dopiero 6%.
Zaraz może spróbuję pobrać nową + reset projektu.

AiDec

Cytat: KrzychuP w 05 Listopad 2008, 08:51
W takim razie to jeszcze była stara seria.
Po całej nocy liczenia było dziś trochę ponad 16h przeliczone a postęp dopiero 6%.
Zaraz może spróbuję pobrać nową + reset projektu.

Resetu to bym na razie nie robil. A jak Ci zresetuje ustawienia i zacznie liczyc dlugosc WU dla Ciebie od poczatku? :P.


A tak btw, dostales pkt. za ta przeliczona probke?



Bo jest paru kumpli :),
Bo jest parę w życiu dobrych chwil...


Moja wizytowka i sygnaturka