Problem z liczniem Climateprediction

Zaczęty przez klenik, 02 Grudzień 2009, 16:15

klenik

Mam dziwny problem,   

Paczaka Climateprediction policzyła mi się w około 360h,  po czym nagle znów się liczy od 0.00%, ma juz aktualnie 2% (generalnie nie wiem czy to nowa paczka czy stara), bo czasy są podane "upłyneło 361h", "do zakończenia 1600h  (szybko spada co prawda, ale to nie wtym problem)?".

O co chodzi? Jak tosprawdzić.? Generalnie jestem nowy i zielony, Przez dwa miesiące dosatełem 27000 punktów, i wszytko było ok.

Troll81

Jednostki climateprediction liczą się bardzo długo. Nawet kilkaset godzin. Podaj na jakim sprzęcie liczysz, to postaramy się określić ile czasu powinno twojemu komputerowi zajać liczenie próbki.

ksysju

Hi

Wszystkie próbki (nazywane inaczej wu - work unit ) jakie liczysz możesz zobaczyć w swoich ustawieniach  na stronie climate.  Tam zobaczysz co masz w trakcie liczenia i co już przeliczyłeś.
O ile pamiętam to jak się nic nie zmieni w ustawieniach, Climate wysyła różne wu czyli model 45 letni albo model 80(160) letni.  Te krótsze wu liczą się tydzien-dwa te dłuższe kilka miesięcy - rok :-) 
Jakie próbki mają być wysyłane można zmienić w swoich ustawieniach zakładka:
Ustawienia climateprediction.net
Zaletą projektu jest długi deadline czyli czas w którym należy odesłać przeliczone wu, najkrótszy wynosi 1 rok.

Prawdopodobnie liczyłeś krótkie wu  fub*, skończyłeś, odesłałeś, a teraz dostałeś długie wu hd czy hc cośtam
ksysju

Niekumaty Burak

Miałem identyczny dziwny problem. Przerwałem liczenie próbki.
Navigare necesse est, vivere non est necesse.

apohawk

Liczyłem raz taką długą próbkę i wywaliła mi się dwa razy, raz przenoszenie boinca na nowy OS niezbyt się udało, drugi raz aktualizacja BOINCa coś poszła nie tak. Patrząc na dane wyświetlane w "show graphics", WU było liczone od początku, tak więc ok. 360h się zmarnowało. Potem liczyłem już tylko te krótkie WU, a potem całkiem odłączyłem ten projekt.
No good deed goes unpunished.