Regulamin stowarzysznia

Zaczęty przez Mchl, 25 Luty 2006, 15:23

Mchl

Skleciłem na podstawie regulaminów innych stowarzyszeń regulamin dla naszego stowarzyszenia.
Pierwszy szkic. Zapraszam do dyskusji.




REGULAMIN STOWARZYSZENIA

[list=1]
  • Stowarzyszenie nosi nazwę Stowarzyszenie Polski Projekt BOINC, w dalszych postanowieniach regulaminu zwane jest Stowarzyszeniem, , jest stowarzyszeniem zwykłym w rozumieniu przepisów ustawy Prawo o stowarzyszeniach z dnia 7 kwietnia 1989 roku (Dz.U. z 2001r. Nr 79 poz. 855).

  • Terenem działania Stowarzyszenia jest obszar Polski.

  • Siedzibą Stowarzyszenia jest miasto Warszawa.

  • Przedstawicielem Stowarzyszenia jest: (...)
        (ewentualnie:) Organem reprezentacyjnym Stowarzyszenie jest Zarząd, wybrany przez Walne Zebranie Członków. Zarząd składa się z Przewodniczącego, Zastępcy, Sekretarza, Skarbnika.

  • Stowarzyszenie jest zawiązane na czas nieokreślony. Działa na podstawie niniejszego regulaminu oraz przepisów ustawy Prawo o stowarzyszeniach z dnia 7 kwietnia 1989 roku (Dz.U. z 2001r. Nr 79 poz. 855).

  • Działalność Stowarzyszenia oparta jest przede wszystkim na pracy społecznej jej członków.

  • Stowarzyszenie uzyskuje środki na swoją działalność ze składek członkowskich.

  • Stowarzyszenie nie prowadzi dziłąlności gospodarczej

  • Stowarzyszenia może używać odznak i pieczęci zgodnie z obowiązującymi przepisami.

  • Członkiem Stowarzyszenia może zostać obywatel państwa polskiego, mający ukończone 16 lat, który zgadza się z celami działania Stowarzyszenia



  • Celami stowarzyszeni są:
       -
       -
       -

  • Stowarzyszenie realizuje swoje cele poprzez:
       -
       -
       -

    [/list:o]

W nagłych wypadkach wzywać przez: mail: mchlpl[at]gmail.com | PM|mchl[a]boincatpoland.org