jestem zielony - BOINC

Zaczęty przez lukmarq, 04 Kwiecień 2006, 20:42

lukmarq

Witam
niedawno zailstalowalem sobie BOINC. zapisalem sie do 2 projektow. Teraz pytanko do was. Czy wszyscy uzywasie tego standardowego BOINCA czy sa moze jakies inne programiki. Co powinienem jeszcze sobie zainstalowac zeby sie w to bardziej zaangazowac. Aha i jak mozna zmienic ten przydzial procentowy zasobow bo w tej chwili mam 90% Seti i 10 % Einstein ?


bartsob5

na stronie uzytkownikach w einstein/seti prefernces ustawiasz wartosc dla resource share na odpowiednia.

jest kilka programow do kontroli boinca nie tylko na jednym hoscie, ale na wszystkich hostach w sieci - boincview, kboinc czy jakos tak. generalnie sa to tylko dodatki i w pelni mozna sobie poradzic bez nich

Nietoperek


PeeN

sorry za Offtop

już nie musimy dłużej liczyć w Seti ;) patrzcie na tytuł tego topica :P

PS to nic osobistego poprostu za mało snu :P
url=http://pl.boincstats.com/stats/boinc_user_graph.php?pr=bo&id=671018][/url]

lukmarq

Cytat: "PeeN"

już nie musimy dłużej liczyć w Seti ;) patrzcie na tytuł tego topica :P

PS to nic osobistego poprostu za mało snu :P

tak szczerze mowiac to nawet nie wiem o co ci chodzi bo jak napisalem jestem poczatkujacy wiec prosze sie ze mnie nie nasmiewac. moze jak sie troche oswoje to tez sie bede smial ale narazie musze troche sie poduczyc


Mchl

Napisałeś "Jestem zielony", a projekt SETI@home zajmuje się poszukiwaniem sygnałów od cywilizacji pozaziemskich.
Widocznie PeeNowi z niewyspania roją się zielone ludziki ;)
Ale one wcale nie są zielone!!!  8)

W nagłych wypadkach wzywać przez: mail: mchlpl[at]gmail.com | PM|mchl[a]boincatpoland.org

lukmarq

jestem normalnym czlowieczkiem rasy ludzkiej wiec projekt SETI jest nadal aktualny :)

A tak zeby nie zchodzic za bardzo z tematu, czy ktos wie co mam zrobic zeby BOINC uruchamial mi sie w trayu? Bo po wlaczeniu kompa uruchamia mi sie w pasku??


miszol

Cytat: "lukmarq"....