Aktualności:

W MEDIA znajdziesz grafiki, banery i avatary

Menu główne

Kaimoon

Zaczęty przez kaimoon, 23 Listopad 2011, 14:18

kaimoon

Witajcie!

Jako jeden z synów marnotrawnych powracam (jak wielu zresztą, heh).
Na imię mi Kamil i pochodzę z Wrocławia, ale od kilku lat mieszkam, pracuję i studiuję w Warszawie  ;)

Przygodę z BOINCem zacząłem gdzieś w roku 2006, oczywiście od liczenia SETI (konto założone 19 listopada 2006) do którego zaraził mnie dobry znajomy, dziś już nie liczący niestety (ale jeszcze będę próbował przeciągnąć go na ciemną stronę mocy). Po przerwie wróciłem już do projektów głównie biochemicznych czyli Rosetta, Simap, Tanpaku (póki żył), WCG i trend raczej będę kontynuował. Okazjonalnie były jeszcze inne projekty jak PrimeGrid i inne.
Hobby - wszelkiej maści sport, szczególnie koszykówka i biathlon, curling też ujdzie ;) Czasem też w WorldOfTanks pojeżdżę, mamy jeszcze jakichś tutaj fanów tej gry? Może klan by założyć? ;)

Liczę z różnymi efektami na 4 komputerach:

1. Homeworld
C2D E7400, ATI HD3850 6770 (uruchomienie 6 stycznia 2012), 3GB RAM, 1TB - główna maszynka, zapuszczony WCG i Collatz Moo (będzie POEM na GPU i białkowe GPU w przyszłości) - testowałem też Milkę, ale wieszał mi notorycznie zestaw. Jeszcze będę próbował. W dalekich planach kupno 4 rdzeniowca i lepszej grafiki (jeżeli wcześniej końca świata nie będzie :) )


2. Black Widow
Laptop Lenovo G570 - I5 2410M, ATI 6370, 4GB RAM, 500GB - taki sam zestaw projektów jak powyżej. Niestety 6370 bez OpenCL  >:(



3. Greyman
AMDX2 3800 (S.939), GF6600GT ATI HD3850 (uruchomienie 22 stycznia 2012), 2GB RAM, 160 280GB - myślę nad modernizacją sprzętu, czyli zamiana na X2 4400 (albo 4600) i kupno karty GF 8800GT (albo GS), ale muszę obczaić czy zasilacz (bo chyba Chieftec 400W tylko jest) to wytrzyma, ewentualnie przejście na inną płytę główną z innym socketem. Się zobaczy jeszcze (ale dyskusja nad wyborem bardzo chętnie). Rosetta WCG. Moo na GPU, CPU free.



4. Panzerfaust