[Pomysł] BOINC FAQ na stronie głównej

Zaczęty przez Bober, 28 Styczeń 2007, 16:48

Bober

Na naszej stronie głównej, w Menu - pod BOINC, pojawił się FAQ (często zadawane pytania). Na razie jest to stadium początkowe, skierowane głównie do początkujących. Ale pewnie się rozwinie :wink:

Proszę o zgłaszanie uwag, opinii, błędów, propozycji pytań i odpowiedzi, w tym temacie.

Juras23

proponuję dodać definicje strużek, beznetowców, stukilowników :) 8)

Odpowiedzi rozdziliłbym jakąś kreską czy numerami bo mało to czytelne.

Bober

Beznetowce będą, co do strużek to poproszę o napisanie odpowiedzi (nie znam się zbytnio na CPDN), co do stukilowników to chodzi o osoby, które przekroczyły 100tys, tak? Nie wiem czy to dodawać...potem będą jeszcze pięćsetkilownicy, milionowcy itd...i jeszcze nazwy nie są sprecyzowane...(w temacie jest stutysięcznicy, ostatnio 100Kilo-wnicy...)

Jeśli chodzi o kreski pomiędzy odpowiedziami to pytanie do Mchl'a (no chyba, że mam ręcznie hr-y wstawiać ale wolałbym nie:P ), zaś nad czytelnością samych odpowiedzi jeszcze będę pracował...kiedyś :P

Mchl

Chyba nie będziesz musiał. Może być tak?

W nagłych wypadkach wzywać przez: mail: mchlpl[at]gmail.com | PM|mchl[a]boincatpoland.org

Tomislaw

Można też dorzucić tutorial jak zrobić sygnaturki



Bober

O sygnaturach będzie :)

Juras23 a czy mógłbyś przy okazji napisać w miarę zwięzłą odpowiedź na pytanie "Jak liczyć bez stałego dostępu do internetu?" o boincowaniu bez netu? Na pewno się lepiej ode mnie orientujesz w tym temacie :)

Juras23

jestem winny Mchl'owi taki artykuł, mam kilka pomysłów, postaram się coś naskrobać w tym tygodniu.

Bober

Tutorial do sygnaturek dodany.

Mchl

Jaką ja Ci za to rangę przydzielę?
Fakista?
Fakir?
:lol:

W nagłych wypadkach wzywać przez: mail: mchlpl[at]gmail.com | PM|mchl[a]boincatpoland.org

Bober

:lol: Jeszcze o tym nie myślałem...hmmmm..... :-k ....no nie wiem....w każdym razie będzie zabawnie :P

Bober

To może FAQltatywny Newsman?