Aktualności:

Nasz kanał IRC - Porozmawiaj z nami.

Menu główne

Flaku

Zaczęty przez flaku, 14 Maj 2013, 20:20

flaku

Liczę dla B@P już od jakiegoś czasu. Udzielam się trochę na forum, więc chyba czas na wizytówkę.

Witam wszystkich. Nazywam się Kamil, rocznik 93. Jestem studentem Politechniki Wrocławskiej. Od małego wykazywałem zdolności matematyczne, w liceum zainteresowałem się fizyką i tak jakoś trafiłem na polibudę. Jeśli chodzi o zainteresowania z tej sfery to wszystko co ogromne oraz malutkie: astronomia, nanotechnologia, cząstki elementarne. Tak poza naukami ścisłymi to kawał swojego życia spędziłem w basenie. Lubię także austriacką szkołę ekonomii, w wolnych chwilach czytam jej klasyków. Z przekonania libertarianin infoanarchista. Gdybym się dowiedział, że któryś z projektów planuje w jakiś sposób opatentować to co osiągnie dzięki naszym komputerom, na pewno bym się z niego wypisał.

Jeśli chodzi o sprzęt, to szału nie ma: Acer Aspire 5739G

Liczę jak na razie masę rzeczy:
ABC
ABCLLL
Collatz
Cosmology
DNA(jak na razie nie pobrało żadnych próbek)
Einstein
eon
GPUGRID(też nie pobrało, ale dołączyłem dopiero wczoraj)
ibercivis
LHC
Milkiway
QMC(0 próbek jak na razie)
Spinhenge(również 0 próbek)
WCG
WUProp
Jak grafika się nudzi to liczy SETI.

Wiem że dużo tego, Jak ktoś ma jakieś sugestie to jestem otwarty.
Coś jeszcze powinno być w wizytówce?

aborek

 :ahoy:
Co do zawartości wizytówki - przejrzyj wizytówki innych, to może coś Ci wpadnie do głowy.

mordi

 :ahoy: witaj na pokładzie :)
Guard well the secret of steel...


flaku

@mordi skąd wytrzasnąć taką sygnaturkę?

patyczak

Cytat: flaku w 14 Maj 2013, 21:24
@mordi skąd wytrzasnąć taką sygnaturkę?

Pewnie stąd  :) oczywiście jeśli to Ty  ;)

Skeczu z papugą nie będzie



Troll81

witamy na forum :D  :parrrty: dopisz się do rankingu województw :D

mordi

Cytat: flaku w 14 Maj 2013, 21:24
@mordi skąd wytrzasnąć taką sygnaturkę?

w zasadzie to już masz gotowca :D podziękuj patyczakowi :D