Szybkie pytanie o procek w laptopie !!! Jaki lapek do 2tyś

Zaczęty przez Krzysiak, 02 Grudzień 2012, 22:28

Krzysiak

który procek lepszy w laptopie - wydajniejszy
Intel Pentium Dual-Core B970 2,3 GHz
czy podobny I3 z takim samym zegarem


Nowe wyzwanie


>>Moja szczegółowa sygnatur<< %)                                      >> Spis moich odkrytych liczb pierwszych << :whistle:

Szopler

Daruj sobie starocie w postaci Pentium ;) (żart)
Ile cache ma ten I3 ?

Krzysiak

Nie ma pojęcia kumpela szuka laptopa to 2 tyś z naciskiem w dół 
i mnie nęka jako wyrocznia a ja w laptopach jestem zielony

Ma być wydajny do wszystkiego matryca 15 cali i żeby w jakieś tam gierki mogła pograć


>>Moja szczegółowa sygnatur<< %)                                      >> Spis moich odkrytych liczb pierwszych << :whistle:

Szopler

i3 2350M ma 3MB cache i 4 wątki na 2 core (HT).
Pentias ma 2MB cache i 2 wątki na 2 core.

Tak na 1 rzut oka... te 3MB to pewnie suma cache L2 i L3.

Krzysiak

A jak by brać coś do 2 tyś magiczna bariera nie do przeskoczenia

widział ktoś coś godnego polecenia
System Win w komplecie obowiązkowy Windows


>>Moja szczegółowa sygnatur<< %)                                      >> Spis moich odkrytych liczb pierwszych << :whistle:

stiven

Kupon zniżkowy z payback na 10% (kosztuje 5000pkt) i do reala na zakupy. Ja tak rozwiązałem problem z laptopem dla siostry kilka lat temu. Obecnie dają ASUSA X501A-XX241H. Szału nie ma ale w budżecie się zmieścisz nawet z myszką, torbą i głośnikami. 

Krzysiak

#6
Prośba o kolejną pomoc wyborze laptopa
Budżet 2 tyś - maks ostateczny 2,2 tyś

i tak komp do wszystkiego czyli internet filmy czasem jakaś mało wymagająca gierka
ale w domu ma być podłączany do monitora + klawiatura i muszka - ot zamienia  się w stacjonarny  :)
Win 7 64 bity

Mi do głowy przychodzi
http://www.x-kom.pl/p/137819-notebook-laptop-15-6-lenovo-ibm-g580-i3-2348m-8gb-500-dvd-rw-7hp64x-gt635m.html
lub trochę droższy